dissabte, 9 d’agost del 2008

El camí de l'Ebre

Últimament, i suposo que les insistències transvasistes hi han influenciat, les meves arrels amb l'Ebre s'han estret de manera important. És una intelocució a dos bandes; un diàleg constant. Per aquest motiu, m'he proposat fer el GR99, el famós Camí de l'Ebre, que, com sabeu, va des del naixement dins a desembocadura.

La gran sorpresa és que hi ha molt poqueta informació al respecte. Hi ha un parell de llibres publicats i una revista, però no hi ha els útils comentaris a fòrums de persones que l'han fet i que expliquen l'estat dels trams i les possibilitats de fer-ho caminant o en bici o.... bé, informació general. Sé que és un camí que no hi ha problema a l'hora de fer-lo a peu però... i amb bici?

Per aquest motiu, jo m'he proposat fer-ho tant com em sigui possible, a la meua mida, poc a poc. Explicant els trams que vagi fent i incloent-hi fotos. D'aquesta manera, tots ens ajudem mútuament.


Si hi voleu dir-la vostra, us hi convido. Amplieu-ho, opineu... el que vulgueu.

Lo riu és vida!!!


Publicacions:
Camino natural del Ebro GR99. Publicat pel Ministerio de Medio Ambiente (www.mma.es). ISBN: 978-84-8321-25-9. Actualment està exhaurit.
GR99 Sender de l'Ebre
Revista Grandes Espacios: número 130. Febrer de 2008.

Web interessant:
Servei d'Informació de Senders