dimecres, 29 d’octubre del 2008

Acudit!

Hipoteca Espanya

- Hola bon dia. Miri, venia perquè he vist que aquest mes m'han cobrat, erròniament, 180 euros.
- A no! No és un error. És la comissió per la seva hipoteca Espanya.
- Però si jo no la he demanat!!!
- No, no cal demanar-la. L'hi assignem automàtica pel sol fet de ser titular de la llibreta Catalunya.
- Automàticament? Però, i quines avantatges tindré doncs?
- Ui moltes! Pensi que és el que se'n diu una llibreta solidaria. Amb els seus diners es podrà, per exemple, regalar ordenadors portàtils als titulars de la targeta Extremadura o peatges d'autopista als propietaris d'un compte Castella.
- Però si jo no en tinc d'ordenador!!! I he de pagar les autopistes cada cop que viatjo!!! I per mi què hi haurà?
- Per mi, per mi... Au! No sigui egoista! Que a vostè no li ve d'aquests 180EUR al mes!
- Que no em ve de... però... i doncs... així ho estem pagant tota la família? La meva dona? El meus dos fills?
- Sí, sí, és clar. Tots els titulars.
- Però això són més de 700EUR al mes!!! És una vergonya!!!- Miri, amb franquesa, entre vostè i jo... sí, és un escàndol! Però bé, com que té un contracte de permanència de 'per vida' no hi ha res a fer-hi. Les condicions són així!
- Doncs miri, sap què li dic? Que a la que pugui canviaré de banc!!! Au, que tingui bon dia senyor...
- Solbes, Pedro Solbes. Bon dia.

Des de fa 500 anys, els catalans hem estat uns imbècils. Es tracta, doncs, de deixar de ser catalans? No, sinó de deixar de ser imbècils ....

7 comentaris:

A la citela estan ha dit...

realment m'he fet un panxot de riure, pero fredament es la realitat, ens toca pagar lo que les altres autonomies tenen de gratis i aixo ja no mola tant. Hauriem de fer una protesta tipus: per exemple; no pagar la declaració de la renta aixi no tindrien cuartos o per quatre gotes que ens caiguin declarar zona cataastrofica al ministerio o coses aixi.

mireia ha dit...

o directament, ser una nació i invertir a casa... més fàcil, no?
;)

andreu ha dit...

Mireia, nació ja ho som. De lo que es tracta és de ser un estat!! ;-)

Per altre banda l'acudit m'ha fet molta gràcia.

Maria ha dit...

ei Mireia, molt bé aquest acudit, però desgraciadament no és del tot un acudit,la realitat a vegades supera la ficció.

Maria

Escursó ha dit...

Nois no us oblideu que a Catalunya hi ha molta gent que vol seguir sent espanyola per davant de tot,jo li deia l'altre dia a una d'aquestes persones:Tu segueix pensant així,però després no et queixis dels molts impostos que has de pagar,incloent una famiília real i tot el seu sequit,i és que això no ens afecta nomes als Catalans si no a tot el qual viu i treballa a Cataluña.

Lazarillo en América ha dit...

Nacions, estats... no sé perquè encara vos baralleu... quan ens adonarem que ni nacions ni estats existeixen sinò les persones??

Escursó ha dit...

Mireia anem actualitzan el bloc que t'estas tornant una miqueta....
petonets.